rustdag - Reisverslag uit Brucheville, Frankrijk van Chris Hop - WaarBenJij.nu rustdag - Reisverslag uit Brucheville, Frankrijk van Chris Hop - WaarBenJij.nu

rustdag

Blijf op de hoogte en volg Chris

29 Juli 2014 | Frankrijk, Brucheville

Vannacht leek er wel een varken over de camping te lopen. Het bleek echter de buurman en Henk te zijn. Op een gegeven moment gaf iemand een paar klappen op zijn tent. Maar dat hielp niet veel. Het lukte Rein niet om Henk te laten stoppen met snurken. Gelukkig konden we uitslapen. Het weer viel tegen. Veel wind en geen zon. Met de auto naar het museum. Indrukwekkende verzameling van allerlei materiaal. Daarna nog even naar St. Mere Eglise. Verder een veetje chillen bij de tent want het weer verbeterde na de middag. Nu nog even een Calvados en dan pitten. Richting Caen. Groet

• 30 Juli 2014 - 19:21

Hans:

De calvados in snurkbevorderend.

Chris

Samen met Henk Muuse en Rein van de Vlasakker naar Frankrijk. Rein en ik fietsen vanaf Saint Brieuc langs de kust naar Dieppe. Henk is onze begeleider met de auto.

Actief sinds 14 Juli 2014